onsdag 24. mars 2021

Mission Compleated - Pulken kan pakkes

Det er rart å tenke på at for ca. 10 måneder siden var jeg lenket til senga i påvente av ryggoperasjon nummer tre på like mange måneder.

Etter flere uker med opphold på AHUS satte jeg meg mål, mål som jeg visste lite om lot seg gjennomføre:

  1. Jeg skal på ekspedisjon igjen
  2. Jeg gir meg selv ett år for å komme tilbake for fullt. Om mulig
  3. Jeg skal kunne se tilbake og vite at jeg gjorde mitt beste

"..Ventetiden er over! Vi skal på tur igjen, gode venn..."

Her er jeg.
Klar for tur og ekspedisjon igjen. 10 måneder etter siste operasjon. 
Det har kostet meg mange tårer, mye tid og slit, men også tunge "turer ned i kjelleren" for å klare å mobilisere og motivere. Det har blitt brukt utallige timer i treningsstudio. Langs veiene. I skogen. I fjellet. Jeg har vært tro mot mitt treningsprogram, vært nøye med detaljer. Har trent mest alene, men har også hatt selskap av to- og firbeinte.
Når jeg nå ser tilbake, så har det så definitivt vært verdt det.

"..Harde forberedelser, tøffe økter må til.."

."...Og moro er det ikke.."



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar