torsdag 25. mars 2021

Stolthet, spenning og lettelse

Da braker det løs. Pulken må pakkes for transport opp til Trøndelag. Det er med enorm glede å kunne si: "Børgefjell for våre føtter - vinterfjellet venter"

"Mat må vi ha.." 

"En fin blanding  av systematisk kaos og unntakstilstand" 

Det er med stor stolthet at jeg nå kan si at jeg har nådd mitt opptreningsmål og mitt treningsmål. Det er med stor glede jeg nå kan si at jeg skal på ekspedisjon og tur igjen. Påsken tilbringes i fjellområdet mellom Trøndelag - Nordland, Børgefjell nasjonalpark

Sammen med meg skal min venn og turvenn Tor-Gunnar Skibakk, samt min lille beltevogn "Luna" delta.

Partners In Crime

Denne bloggen vil oppdateres i forkant og etterkant av ekspedisjonen. Kanskje også underveis om forholdende ligger til rette for det. Håper du vil finne inspirasjon, motivasjon og glede med oss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar