tirsdag 14. juli 2009

Søndag 12.juli, Tilbake til hverdagen...
Hengebroa over Viermaelva..

Ikke veldig tøff på en hengebro; "Hit, men ikke lenger..."

Been there, Done that...

Kunne like gjerne vært et postkort...

Namsvatnets svar på sjøuhyret fra Loch Ness...

Fra Storelva; Krefter i sving...

Klamrer seg fast til livet...

Majestetisk DEL 1...

Majestetisk DEL 2...

Det første og siste jeg så av skilting før jeg dro inn i nasjonalparken

Fra sigøynerleiren min...Flott gapahuk i det minste
Ville prøve annonsert vare mot mygg. 1 cm unna båndet satt myggen og slurpet blod (!)

På vei tilbake; Laska med sjøbein...Vil bare hjem nå!

Fra turdagboka mi...

Minner - motivasjon, og på snarlig gjensyn..?

Sier det igjen og igjen; Det å ha vært en del av det ypperste av hva dette landet har å tilby i "villmark-sjangeren" - Helt fenomenalt! Helt rått, helt oppslukt...Har sett lyset, lyset fra det uberørte Børgefjellet! Minnene er så utrolig sterke. En ting er sikkert, vi sees snart igjen. Amen!

Vil få takke de der hjemme som vet hvor mye dette har betydd for meg. Det å kunne ta slike turer som dette, det gir meg så utrolig mye i ren motivasjon! (Sikkert enda mer for de som ble kvitt meg...?)

- Takk for at du ville lese bloggen. Kanskje er DU fristet til å ta denne turen ved en senere anledning? -

Mats

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar