tirsdag 15. juni 2010

Børgefjell rundt 20.juli?


Det er med stor glede jeg nå ser fremover en måned i tid.

Da skal jeg legge Børgefjell for mine føtter igjen. Det som jeg husker best fra fjorårets tur der inne, det er den gleden jeg følte da jeg kom ned fra fjellet - hvorpå etter en dag satt med en merkelig sterk dragning og ville tilbake inn i fjellmassivet. Trodde at metningsfølelsen på fjellet skulle være total i det jeg kom ned, men neida... Ville bare tilbake.
Det er nettopp dette mange har beskrevet etter å ha vært inne i Børgefjell - De vil bare tilbake... Dette kan jeg selv skrive under på.

Det er mange ting som vil være endret fra fjorårets tur, men det mest merkbare er at denne gangen ser det ut til at turen blir alene - uten bikkje. Blir rart og tomt, men tror likevel at turen blir helt prima.
Med fiskestang, mat, svartkjelen og annet nødvendig utstyr, så skal jeg følge samme rute som i fjor, men med den endringen at jeg kommer til å trekke lenger inn i nasjonalparken. I år som i fjor kommer jeg til å blogge fra turen her inne. Bloggen skrives i ettertid basert på notater som gjøres løpet av turen.

Gleder meg vilt!
Mats

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar